....

....

شنیده ام دنیا خیلی کوچک است….

 

شنیده ام دل ها خیلی بزرگند….

 

شنیده ام دل شکستن هنر نیست ، دل شکن خواب ندارد….

 

تنها این را نشنیده ام : این شبها چه حالی داری؟ شب ها چگونه؟

 

چگونه و با چه خیالی سر بر بالین میگذاری؟

naghmehsara.ir (26)

 

 

خــــــــــدایا دریاب این بنده ات را…

 

بنده ای کہ تو خنده هاش گفت:

 

خـــــــــــــــدایا شـــــــــــکرت !!

 

و تو گریه هاش گفت: خــــــــدا بــــــــــزرگه !!

 

و وقتی ادمات دلشو شکستن گفت:

 

مــــــــــنم خدایی دارم.

naghmehsara.ir-(17)

 

 

تو چه دانی که پس هر نگه ساده ی من …

 

چه جنونی …

 

چه نیازی …

 

چه غمی است …

 

یا نگاه تو ،که پر از عصمت راز …

 

بر من افتد چه عذاب و ستمی است …

 

دردم این نیست 

 

…ولی …دردم این است که من بی تو دگر 

 

…از جهان دورم و بی خویشتنم …

 

تا جنون

 

فاصله ای نیست از اینجا که منم …

 

 

naghmehsara.ir-(9)

 

 

دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!

 

هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!

 

آخرین باری که شمردمشانتنها یک دلیل برایم مانده بود..

 

!آنهــــــــــم دیدن تو بود !!

 

naghmehsara.ir-(7)

خوبم …

 

باور کنید …؛

 

اشک ها را ریخته ام …

 

غصه ها را خورده ام …

 

؛نبودن ها را شمرده ام …

 

؛این روزها که می گذرد …

 

خالی ام 

 

…؛خالی ام از خشم، 

 

دلتنگی،

 

نفرت …

 

؛و

 

حتی

 

از

 

عشق

 


 

!خالی ام از احساس …

Naghmehsara (544)

 

خیالت راحــتـــــ . . 

 

.شکسـ ــــته ها نفرین هم بکـ ــنند ،گیرا نیسـ ــت

 

…!نـــفرین ،ته ِ دل می خـ ــواهددلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگرســــر و ته ندارد . . .

 

Naghmehsara (532)

 

من خوبـــــــم..!

 

عاشق نیستم.

 

.فقط گاهـــی به یادش که می افتم،دلم تنگــــ میشود…

 

این که عــــشق نیست…هســــــــت…؟

Naghmehsara (540)

 

 

شـــاید برایت عجیب ســت 

 

این همه آرامشـــم !خــودمـــانی بگویــم ؛

 

…به آخر که برسی ، دیگر فقط نـــگاه میکنــی . . .

 

Naghmehsara (57)

 

پر از تــــــوام …

 

به تهیدستی ام نگاه نکن …

 

مگو هیچ نداری

 

…ببین….

 

“تـــــو را دارم”

 

naghmehsara (4)

 

دلم میخواهد …

 

چند وقــتی کرکره دلمو بکشم پاییـــن …

 

یه پارچـــه سیـاه بزنم درش و بنـویسم

 

:کسی نمـــــــردهفقط دلـــــــــم گرفتــــــه…!

naghmehsara01

 

جسارت میخواهد

 

نزدیک شدن بهافکار دختری که روزها مردانهبا زندگی می جنگد

 

اما شب ها…

 

بالشش از هق هق دخترانه اش خیس است

normal_Love21

 

هیـــس

 

ـاین بازی عادلانه نیستـــ …..

 

این زندگی همه اش مار بــودپلّه هایش کجـــــاستـــ…؟؟؟

عکس عاشقانه جدید 15

 

شاید

 

دیگران

 

در نبودنت 

 

“سرم”

 

را گرم کنند…

 

ولی 

 

“دلم” را هرگز . .

 

جز حروف نام تو تمام حرف ها اضافه اند ...

 

جز

 

حروف نام تو

 

تمام حرف ها

 

اضافه اند …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 اسفند 1393برچسب:, ] [ 18:44 ] [ میثم ]
[ ]