محبت خدا به بنده اش ولی ...

 

بنده ی من!نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

خدایا!خسته ام، نمی توانم نیمه شب یازده رکعت نماز بخوانم!

بنده ی من ! دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتررا بخوان.

 خدایا! خسته ام،برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.

بنده ی من! قبل از خواب این سه رکعت را بخوان.

خدایا!سه رکعت زیاد است. بنده ی من ! فقط یک رکعت نماز وتر را بخوان.

خدایا امروز خیلی خسته ام،آیا راهی دیگر ندارد؟

بنده من! قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله.

خدایا! من در رختخواب هستم و اگر بلند شوم، خواب از سرم می پرد!

بنده ی من!همان جا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله.

خدایا هوا سرد است و نمی توانم دستانم را از زیر پتو بیرون بیاورم!

بنده ی من! در دلت بگو یا الله، ما نماز شب برایت حساب می کنیم.

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد.

ملائکه ی من! ببینید من این قدر ساده گرفته ام،اما بنده ی من خوابیده است.

چیزی به اذان صبح نمانده است، اورا بیدار کنید، دلم برایش تنگ شده است.امشب با من حرف نزده است.

خداوندا! دوبار اورا بیدار کردیم، اما باز هم خوابید.

ملائکه ی من! در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست.

پروردگارا ! باز هم بیدار نمی شود.

اذان صبح را میگویند،هنگام طلوع آفتاب است.

ای بنده! بیدارشو، نماز صبح قضا میشود.

خورشید از مشرق سر بر می آورد.خداوند رویش را بر میگرداند.

ملائکه ی من! آیا حق ندارم که با این بنده قهر کنم؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, ] [ 17:14 ] [ میثم ]
[ ]