دانلود آلبوم آرامش از بهنام صفوی

دانلود آلبوم آرامش از بهنام صفوی

 توضیحات آهنگ جدید دلتنگم از بهنام صفوی

زمان این آهنگ ۴ دقیقه و بیست و یک ثانیه می باشد که شما می توانید فقط آهنگ جدید دلتنگ را با دو کیفیت دانلود نمایید

لینک های دانلود :

دانلود آهنگ جدید دلتنگ از بهنام صفوی با حجم ۴٫۱ مگابایت  و با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید دلتنگ از بهنام صفوی با حجم  ۱٫۸ مگابایت و با کیفیت ۵۶

 

 کد آهنگ پیشواز آهنگ جدید دلتنگم برای ایرانسل ٣٣١٣٨٩٨

 

متن آهنگ جدید دلتنگم از بهنام صفوی

با این که تو از من دلبریدی

زود رفتی رو اشکامو ندیدی

با این که هیچ وقت درکم نکردی

هیچ موقع از دردم کم نکردی

اما برام سخته این جدایی

اما دلتنگتم این روزها کجایی

نمی دونی همه کس منی

تو نفس منی برگرد کنارم

بیا و حرف دلتو بزن

اما نگو به من دوست ندارم

به خدا بی تو اینجا دیوونه میشم

دیگه برگرد بیا بمون پیشم

شاید منم بی تقصیر نبودم

تو قهر تو بی تقصیر نبودم

غیر از خودت هیچ کی رو نداشتم

شاید یکم فرصت کم گذاشتم

اما هنوز عشقت روبرومه

بی عشق تو کار من تمومه

==============================

توضیحات آهنگ جدید دست خودم نیست از بهنام صفوی

زمان این آهنگ دو دقیقه و پنجاه ثانیه می باشد که شما از هم اکنون می توانید آهنگ جدید دست خودم نیست را با دو کیفیت از لینک های زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ جدید دست خودم نیست از بهنام صفوی با حجم ۲٫۶ مگابایت و با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید دست خودم نیست از بهنام صفوی با حجم ۱٫۱ مگابایت و با کیفیت ۵۶

 

 

 کد آهنگ پیشواز آهنگ جدید دست خودم نیست برای ایرانسل  موجود نیست

 

متن آهنگ جدید دست خودم نیست از بهنام صفوی

 چشم هاتو وقتی نمیبینم

تنها میشینم و غمگینم

دوست دارم عطر نفس هاتو

آروم میگیره دلم با تو

هر شب به عشق تو بیدارم

قدر یه دنیا دوست دارم

هیچ موقع نذار که تنها شم

تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست

نگو کمتر نگاهت کنم آخه دست خودم نیست

عشقت بستس به دل و جونم

باور کن بی تو نمیتونم

حتی با فکر تو هم شادم

هیچ موقع نمیری از یادم

با عشق تو زیر و رو میشم

تا آخر عمر بمون پیشم

هر جا میرم جلو چشم هامی

می دونم همون که می خوامی

تو که باشی کنار من دیگه هیچی کم نیست

نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست

می خوام باشم همیشه تو قلب تو

می دونم هیچ وقت نمیرم

حتی به دنیای تار مو تو

==============================

توضیحات آهنگ جدید کاش خدا منو ببینه از بهنام صفوی

زمان این آهنگ سه دقیقه و چهل و نه ثانیه می باشد که شما از هم اکنون می توانید آهنگ جدید دست خودم نیست را با دو کیفیت از لینک های زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ جدید کاش خدا منو ببینه از بهنام صفوی با حجم ۳٫۵ مگابایت و با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید کاش خدا منو ببینه از بهنام صفوی با حجم ۱٫۵ مگابایت و با کیفیت ۵۶

 

 کد آهنگ پیشواز آهنگ جدید کاش خدا منو ببینه برای ایرانسل  

قطعه ۱      ٣٣١٣٨٩٩

قطعه دوم  ٣٣١٣٩٠٠

 

متن آهنگ جدید کاش خدا منو ببینه از بهنام صفوی

من دیگه قربت نمی خوام

عشق و حسرت نمی خوام

صدای هق و هق گریه کنج این خلوت نمی خوام

هرجایی که درد زیاده قلبم اونجا خونه کرده

غم و مهمون کرده زود خوشی رو رونه کرده

دیگه طاقتی نمونده که بخوام جدا بمونم

شعرای پر از منو تو با خودم تنها بخونم

کاش ببینمت دوباره خیلی کم حتی یه لحطه

مثل اون روزهای اول همه ی جونم بلرزه

کاش خدا منو ببینه

ببینه چه گیج و خسته ام

دستمو محکم بگیره

بگه که نترس من هستم

کاش فقط یبار دیگه با چشام تو رو ببینم

حاضرم تا ته دنیا پای این جسرت بشینم

همه آرزوم همینه

پس بذار یه بار دیگه این چشام تو رو ببینه

کاش خدا بگه تو گوشم

که نترس از این زمونه

این زمونه ای که خیلی با دلم نا مهربونه

 ==============================

توضیحات آهنگ جدید آرامش از بهنام صفوی

زمان این آهنگ چهار دقیقه و چهل و چهار ثانیه  ۰۴:۴۴ می باشد که شما از هم اکنون می توانید آهنگ جدید آرامش را با دو کیفیت از لینک های زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ جدید آرامش از بهنام صفوی با حجم ۴٫۴ مگابایت و با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید آرامش از بهنام صفوی با حجم ۱٫۹ مگابایت و با کیفیت ۵۶

 

 کد آهنگ پیشواز  آهنگ جدید آرامش برای ایرانسل   ٣٣١٣٩٠١

 

 

متن آهنگ جدید آرامش از بهنام صفوی

==============================

توضیحات آهنگ جدید چه بی اندازه می خوامت از بهنام صفوی

زمان این آهنگ پنج دقیقه و سه ثانیه  ۰۵:۰۳ می باشد که شما از هم اکنون می توانید آهنگ جدید چه بی اندازه می خوامت را با دو کیفیت از لینک های زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ جدید چه بی اندازه می خوامت از بهنام صفوی با حجم ۴٫۶ مگابایت و با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید چه بی اندازه می خوامت از بهنام صفوی با حجم ۲ مگابایت و با کیفیت ۵۶

 

 کد آهنگ پیشواز آهنگ جدید چه بی اندازه می خوامت برای ایرانسل  ٣٣١٣٩٠٢

 

متن آهنگ جدید چه بی اندازه می خوامت از بهنام صفوی

==============================

توضیحات آهنگ جدید عشق بی نظیر از بهنام صفوی

زمان این آهنگ سه دقیقه و نوزده ثانیه  ۰۳:۱۹ می باشد که شما از هم اکنون می توانید آهنگ جدید عشق بی نظیر را با دو کیفیت از لینک های زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ جدید عشق بی نظیر از بهنام صفوی با حجم ۳٫۱ مگابایت و با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید عشق بی نظیر از بهنام صفوی با حجم ۱٫۳ مگابایت و با کیفیت ۵۶

 

 کد آهنگ پیشوازآهنگ جدید عشق بی نظیر برای ایرانسل  موجود نیست

 

متن آهنگ جدید عشق بی نظیر از بهنام صفوی

==============================

توضیحات آهنگ جدید خاطره های قدیم از بهنام صفوی

زمان این آهنگ سه دقیقه و پنجاه و نه ثانیه  ۰۳:۵۹ می باشد که شما از هم اکنون می توانید آهنگ جدید خاطره های قدیم را با دو کیفیت از لینک های زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ جدید خاطره های قدیم از بهنام صفوی با حجم ۳٫۷ مگابایت و با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید خاطره های قدیم از بهنام صفوی با حجم ۱٫۶ مگابایت و با کیفیت ۵۶

 

 کد آهنگ پیشواز آهنگ جدید خاطره های قدیم برای ایرانسل 

قطعه اول ٣٣١٣٩٠٣

قطعه دوم ٣٣١٣٩٠۴

 

متن آهنگ جدید خاطره های قدیم از بهنام صفوی

==============================

توضیحات آهنگ جدید باور از بهنام صفوی

زمان این آهنگ سه دقیقه و بیست و نه ثانیه  ۰۳:۲۹ می باشد که شما از هم اکنون می توانید آهنگ جدید باور را با دو کیفیت از لینک های زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ جدید باور از بهنام صفوی با حجم ۳٫۲ مگابایت و با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید باور از بهنام صفوی با حجم ۱٫۴ مگابایت و با کیفیت ۵۶

 

 کد آهنگ پیشواز آهنگ جدید باور برای ایرانسل  ٣٣١٣٩٠۵

 

متن آهنگ جدید باور از بهنام صفوی

==============================

توضیحات آهنگ جدید پشیمونم از بهنام صفوی

زمان این آهنگ شش دقیقه و بیست و شش ثانیه  ۰۶:۲۶ می باشد که شما از هم اکنون می توانید آهنگ جدید پشیمونم را با دو کیفیت از لینک های زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ جدید پشیمونم از بهنام صفوی با حجم ۵٫۹ مگابایت و با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید پشیمونم از بهنام صفوی با حجم ۳ مگابایت و با کیفیت ۵۶

 

 کد آهنگ پیشواز آهنگ جدید پشیمونم برای ایرانسل   ٣٣١٣٩٠۶

 

متن آهنگ جدید پشیمونم از بهنام صفوی

منبع:http://www.azarava.com/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ] [ 15:58 ] [ میثم ]
[ ]